צופית גרנט ושולי רנד - צופית גרנט חושפת: "מאז שאני עם שולי רנד התחלתי לשמור שבת - לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט.

הזמר והשחקן שולי רנד נישא הערב (שלישי) לאשת הטלוויזיה צופית גרנט, אחרי שהשניים ניהלו זוגיות בשנתיים . הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . לאחר זוגיות של שנתיים גרנט ורנד החליטו להתחתן כדת וכדין ומחר (שלישי) צפויה להתקיים . בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם .

אחד מהזוגות המפתיעים ביותר הם שולי רנד וצופית גרנט. ספוטלייט - זו×
ספוטלייט - זו×"ר יעק×'סון from www.zohar-agency.com
החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . הזמר והשחקן שולי רנד נישא הערב (שלישי) לאשת הטלוויזיה צופית גרנט, אחרי שהשניים ניהלו זוגיות בשנתיים . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות? לאחר זוגיות של שנתיים גרנט ורנד החליטו להתחתן כדת וכדין ומחר (שלישי) צפויה להתקיים .

בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע .

באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . אחד מהזוגות המפתיעים ביותר הם שולי רנד וצופית גרנט. ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. לאחר זוגיות של שנתיים גרנט ורנד החליטו להתחתן כדת וכדין ומחר (שלישי) צפויה להתקיים . הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. צופית גרנט ושולי רנד צילום: מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . לא ראינו את זה בא: צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות?

הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . צופית גרנט ושולי רנד צילום: באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע .

צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות? ×
×"×›×™ ×'×™×—×": צופית ×'רנט ושולי רנ×" ×›×'ר לא מסתתרים from images1.ynet.co.il
אחד מהזוגות המפתיעים ביותר הם שולי רנד וצופית גרנט. מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. לאחר זוגיות של שנתיים גרנט ורנד החליטו להתחתן כדת וכדין ומחר (שלישי) צפויה להתקיים . צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות? הזמר והשחקן שולי רנד נישא הערב (שלישי) לאשת הטלוויזיה צופית גרנט, אחרי שהשניים ניהלו זוגיות בשנתיים . ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה .

צופית גרנט ושולי רנד צילום:

ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. צופית גרנט ושולי רנד צילום: הזמר והשחקן שולי רנד נישא הערב (שלישי) לאשת הטלוויזיה צופית גרנט, אחרי שהשניים ניהלו זוגיות בשנתיים . החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. לא ראינו את זה בא: אחד מהזוגות המפתיעים ביותר הם שולי רנד וצופית גרנט. צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות? לאחר זוגיות של שנתיים גרנט ורנד החליטו להתחתן כדת וכדין ומחר (שלישי) צפויה להתקיים . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת.

החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . לאחר זוגיות של שנתיים גרנט ורנד החליטו להתחתן כדת וכדין ומחר (שלישי) צפויה להתקיים . ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות?

לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. ×›×'ר לא מסתתרים: צופית ×'רנט ושולי רנ×
×›×'ר לא מסתתרים: צופית ×'רנט ושולי רנ×" ×'×™×—×" from www.israelhayom.co.il
באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. אחד מהזוגות המפתיעים ביותר הם שולי רנד וצופית גרנט. צופית גרנט ושולי רנד צילום: הזמר והשחקן שולי רנד נישא הערב (שלישי) לאשת הטלוויזיה צופית גרנט, אחרי שהשניים ניהלו זוגיות בשנתיים . בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע . לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט.

לא ראינו את זה בא:

צופית גרנט ושולי רנד צילום: אחד מהזוגות המפתיעים ביותר הם שולי רנד וצופית גרנט. החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . הרב חיים הורביץ, רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב, סידר הערב את החופה והקידושין של הזמר והיוצר שולי רנד עם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט • החתונה . מגישת הטלויזיה צופית גרנט והזמר שולי רנד יתחתנו היום כדת וכדין במקום סודי ליד ירושלים. לאחר זוגיות של שנתיים גרנט ורנד החליטו להתחתן כדת וכדין ומחר (שלישי) צפויה להתקיים . באירוע פרטי ורחוק מעיני התקשורת, נישאו הערב (ג') שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט. לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט. ברגע ששמענו שצופית גרנט ושולי רנד מתחזקים זוגיות כבר כמה שבועות אמרנו לעצמנו מדובר בפרק הכי טוב של 'אבודים' שלא צולם מעולם. הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. הזמר והשחקן שולי רנד נישא הערב (שלישי) לאשת הטלוויזיה צופית גרנט, אחרי שהשניים ניהלו זוגיות בשנתיים . צופית גרנט ושולי רנד בזוגיות? בני הזוג מקפידים להסתיר את מיקום החתונה עד הרגע .

צופית גרנט ושולי רנד - צופית ×'רנט חושפת: "מאז שאני עם שולי רנ×" ×"תחלתי לשמור ש×'ת - לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט.. לא ראינו את זה בא: החתונה אמנם הייתה במיקום סודי אבל הבאנו לכם . הזמר והשחקן שולי רנד והעיתונאית צופית גרנט נישאו הערב אחרי שהיו בזוגיות ארוכה ומסקרנת. הזמר והשחקן שולי רנד נישא הערב (שלישי) לאשת הטלוויזיה צופית גרנט, אחרי שהשניים ניהלו זוגיות בשנתיים . לאחר היתר של 100 רבנים, נישא שולי רנד לאשת התקשורת צופית גרנט על אף שלא התגרש מאשתו, זאת לאחר שהנו מסורב גט.